Získejte dopravu zdarma nákupem nad 599,- Kč / € 22

Často kladené dotazy

Do jakých zemí zasíláte zboží FREEDOM MAKEUP?

Zasíláme po České republice a na Slovensko.

Je k dostání FREEDOM MAKEUP v prodejnách drogerie Teta?

Od listopadu 2015 jsme v omezeném sortimentu dostupni ve všech prodejnách drogerie Teta s novým logem v České republice.

Jaké typy dopravy nabízíte a lze také zboží vyzvednout osobně?

Česká republika: Na výběr máte z doručení Českou poštu, dopravcem InTime, skrze Zásilkovna.cz nebo osobní vyzvednutí na skladu v Chrášťanech u Prahy. Slovenská republika: Na Slovensko doručujeme přepravcem InTime a prostřednictvím Zasielkovna.sk

Za jak dlouho mi zboží dorazí?

Zásilky expedujeme každý den. Zboží je doručeno druhý pracovní den od okamžiku převzetí zásilky ČP, InTime i Zásilkovny. Pro Slovensko platí lhůta 2 pracovní dny pro InTime i pro Zasielkovna.sk

Jaká je výše poštovného?

Česká republika: Česká pošta 89 Kč, InTime 79 Kč, Zásilkovna 69 Kč. Platba převodem 0 Kč, kartou skrze Gopay 0 kč, dobírkou 49 Kč.  Slovenská republika: InTime 4 EUR, Zasielkovna 3 EUR. Platba převodem 0 EUR, dobierka Zasielkovna 2 EUR.

Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

Bankovním převodem, platební kartou, a dobírkou.

Jaké je číslo účtu pro platbu převodem na bankovní účet?

Platbu převodem pro ČR proveďte na číslo účtu: 2000615215/2010, vedený u společnosti FIO Banka a.s. Platbu převodem pro SR proveďte na číslo účtu: 2800615221/8330 (IBAN: SK49 8330 0000 0028 0061 5221). Jako variabilní symbol prosíme vždy uvádějte ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY.

Pokud se vyskytne problém, na koho se mohu obrátit?

V případě problémů či připomínek se obracejte na naši zákaznickou podporu, která je Vám k dispozici na info@freedommakeup.cz. nebo telefonním čísle 731 078 065 od 9:00-16:00.

Jak nakládáte s osobními daty?

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb.,o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a jsme zapsáni u UOOU pod číslem 38818.

Co mám dělat, pokud mi zboží dorazí poškozené?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na email info@freedommakeup.cz. Bližsí informace též nabízíme v sekci REKLAMACE.

Mohu svou objednávku stornovat?

Pokud si přejete objednávku zrušit, zašlete žádost s číslem objednávky na mail info@freedommakeup.cz a my Vaši objednávku obratem stornujeme.

Je Váš e-shop oficiálním zastoupením značky FREEDOM MAKEUP?

Ano, tento web je prezentací oficiálního zastoupení britské značky FREEDOM MAKEUP, a to jak pro Českou Republiku, tak i pro Slovensko.

Je zboží originální?

Ano, jsme česká oficiální pobočka anglického eshopu FREEDOM MAKEUP s výhradním zastoupením pro ČR a SR. Zboží tedy objednáváme přímo od mateřské společnosti.

Jak funguje vaše záruka 1 Rok na vrácení ?

Při vrácení jakéhokoli nepoužíváného výrobku v originálním balení do jednoho roku od data zakoupení automaticky vracíme peníze, bez nepříjemných otázek.

Jak zboží balíte?

Zboží nejprve zabalíme každý kus zvlášť do bublinkové fólie a poté dle velikosti do vnější bublinkové obálky nebo do malé skládací lepenkové krabice.

Garance vrácení peněz

Zákazník má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy a nepoškozené zboží nám zaslat zpět. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu nejpozději do 7 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Kupující má též nárok na proplacení nejlevnější dopravy zboží zpět k prodejci. Adresa pro vrácené nepoužité zboží: FREEDOM MAKEUP, Hala C - sklad č. 20, BUSINESS PARK PRAGUE CHRASTANY, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany.

Nabízíte velkoobchodní spolupráci?

Ano, nabízíme. V případě zájmu či informací nás ohledně velkoobchodu kontaktujte na info@freedommakeup.cz