Reklamace

Garance vrácení peněz - odstoupení od smlouvy

Každý náš zákazník má právo do 14 dnů (až 1 roku) odstoupit od smlouvy. V tom případě je povinen nepoškozené a nepoužívané zboží v originálním obalu zaslat zpět. Nejdříve nás ale prosím kontaktujte na info@makeuprevolution.cz, kam také prosím zašlete vyplněný formulář zde. V případě odstoupení od smlouvy vrátíme zákazníkovi kupní cenu za zboží v plné jím uhrazené výši, a to nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Kupujícímu budou též uhrazeny náklady za dodání zboží. Pokud kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, budou vráceny náklady na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. Peníze posíláme na libovolný zákazníkem sdělený bankovní účet v rámci České nebo Slovenské republiky.

Reklamování vadného nebo rozbitého výrobku

Každý náš zákazník má právo reklamovat vadné nebo rozbité zboží do dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Reklamace se nevztahuje na opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním.V případě reklamace prosíme o zaslání fotky, ze kterého je patrná vada (pokud je to možné) na e-mailovou adresu: info@freedommakeup.cz . Při uznání reklamace zákazníkovi bude poté zaslán náhradní, nový výrobek. Vyhrazujeme si právo požadovat zaslání vadného výrobku. Kupující má v tom případě nárok na proplacení nejlevnější dopravy zboží zpět k prodejci. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní.

Poškození zboží přepravcem

Kupujícímu doporučujeme překontrolovat si zboží při předání přepravcem. Každý výrobek balíme zvlášť do bublinkové folie a dále do bublinkové obálky nebo krabice, i přesto se výjimečně může stát, že přepravce balíček poškodí. V tom případě je nutné uvést poškození obalu či výrobku přímo do protokolu o převzetí již dopravci.

1. Poškození přepravcem - Česká pošta

V případě zjištění poškození obalu výrobku dopravcem Česká pošta je nutné nahlásit poškození přepravci, případně balíček nepřebírat. Předáním výrobku se adresát stává jeho vlastníkem a dle podmínek České pošty případnou pozdější reklamaci na poškození zboží dopravou může řešit pouze vlastník osobně na pobočce České pošty.

2. Poškození přepravcem - IN TIME

V případě zjištění poškození obalu výrobku dopravcem In Time je nutné nahlásit poškození přepravci při předání zboží a uvést ho do předávacího protokolu. Balíček si na místě překontrolovat a v případě jeho viditelného poškození, nepřebírat. Pokud dojde k převzetí výrobku s poškozeným obalem, je nutné balíček ještě před rozbalením vyfotografovat. V případě, že je výrobek poškozen, je nutné nás do 24 hodin od převzetí poškozeného zboží kontaktovat na: info@freedommakeup.cz . Při kontaktu je nutné uvést číslo objednávky nebo faktury a přiložit fotografii poškozeného obalu před rozbalením výrobku, po rozbalení výrobku a poškození výrobku.

3. Poškození přepravcem - Zásilkovna

V případě zvolení dopravce Zásilkovny je nutné si vždy balíček rozbalit a překontrolovat přímo na pobočce Zásilkovny. V případě poškození zboží dopravou je nutné toto nahlásit přímo v prostorách Zásilkovny. Ve chvíli, kdy zásilka opustí prostory Zásilkovny nelze již uplatnit reklamaci na poškození zboží způsobné dopravou.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného/vráceného zboží:

The Revolution Company s.r.o.

Hala C, sklad č. 20

BUSINESS PARK PRAGUE CHRASTANY

Za tratí 235

252 19 Chrášťany

Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde